January 05, 2013

Always.

Assalamu'alaikum.

Just a brief rant.


Far away from each other. Tapi saya tetap yakin dan percaya tentang 'itu' :)

"Ya Allah, pertemukanlah aku dengan seorang suami yang soleh. Yang aku redha terhadap agama, rupa paras, keturunan dan juga hartanya. Permudahkanlah urusanku dan murahkanlah rezekiku di dunia dan di akhirat"

Let us meet in Allah's path. Let us. Boleh kan? And let us put Allah above all. To meet you in Allah's path is the only thing I ask and let me run freely towards my dream.

Jatuh selalu
tapi saya bangun dan lari
lepas ni
saya nak lari
tapi lebih laju
dari sebelum ni.

Allah, I told You my pain, my sadness and my worries. Yet You replaced them with smiles, with flowers. Ya Allah, ease everything. I believe that Your plan is the best for me. Saranghae-yo Allah :)

.
Adawiyah


No comments: